15 listopada 2016

Relacje z Bogiem.

Witajcie!


Co u mnie słychać?
Wróciłam ze Zabrza. Byłam w szpitalu na koronarografii. Ze sercem jest wszystko w porządku tak samo jak z innymi wynikami. W końcu mogłam położyć się na oddziale kardiologicznym i spotkać się ze przyjaciółmi ze Śląska. Pewnie dla większość z Was możecie odbierać to dziwnie, ponieważ nie mogłam się doczekać, aby pójść do szpitala. Zabrze wspominam bardzo mile.
Dostałam tam nowe życie ( przeszczep serca ), poznałam wiele wspaniałych ludzi m.in moją Panią Doktor oraz miałam fajne przygody. Tutaj jest link kto nie widział posta na fb ----> Kliknij tutaj.


Dzisiejszy post jest na temat relacji z Bogiem. Większość z Was pytało się mnie:
"Jak to robię, że Bóg mnie słucha?", "Skąd mam takie relacje z Bogiem?" albo oznajmiało "Zazdroszczę Ci, bo o mnie chyba zapomniał".
Dostawałam dużo takich wiadomości.
Każdy z Nas może mieć relację z Bogiem. Jesteśmy jego dziećmi. On tylko czeka na Nas, abyśmy przyszli do niego.
Dzisiaj chciałabym również Was "zanurzyć" we wiarę i podać rady dla osób, którzy mają problemy z wiarą, a chcieliby poczuć Boga.
Oto kilka z nich:

Każdy chrześcijanin powinien mieć Pismo Święte.
Bez Biblii nie ma wiary, ani Boga. Niestety coraz więcej spotykam się z ludźmi - katolikami, którzy mają Biblię ale jej nie czytają. Wiedzą tylko trochę o Starym Testamencie oraz o Nowym. Wierzą, gdyż tak ich od małego nauczono. Ja pomogę Wam to zmienić.

Uwierz w niego.
Uwierz w jego moc uzdrowienia, miłosierdzia i zbawienia. Czytając Biblię powoli będziesz zaczynał się nawracać.
"Kto uwierzy zostanie ochrzczony, będzie zbawiony, a kto nie uwierzy, będzie potępiony" [ Ew. Marka 16.16 ]

"Bóg bowiem tak bardzo ukochał świat, że dał swego Jedynego Syna, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne. Bóg nie posłał swego Syna na świat, aby wydał On na świat wyrok, lecz aby świat został przez niego zbawiony. [ Ew. Jana 3. 16.17 ] 

Módl się codziennie.
Czasami mamy wrażenie, że modlitwa nic nie daje, ale modląc się rozmawiasz z Bogiem. Prosisz go o swoje potrzeby, chwalisz Go i dziękujesz Mu za to, że jest. On tylko czeka na Ciebie, abyś to uczynił.

Bądź cierpliwy.
Wiele z Nas chciałoby, aby modląc się Bóg spełnił nasze życzenia po czterech dniach. Musimy być cierpliwi i modlić się. Bóg ma plan i wie co jest dla nas najlepsze.

Nie wstydź się Słowa Bożego.
Większość z nas niestety wstydzi się upubliczniać swojej wiary. Boi się, że ludzie źle na to zareagują i stanie się pośmiewiskiem. Nie wstydź się. Wolisz być "cool"? Czy wolisz być z Bogiem, a później zostaniesz przez niego wynagrodzony?
 "Na początku było Słowo;
    Słowo było u boga
    i Bogiem było Słowo." [ Ew. Jana 1.1 ]

" I powiedział im: Idźcie do najdalszych zakątków świata i głoście tam dobrą nowinę wszystkim bez wyjątku. " [ Ew. Marka 16.15 ]

Bądź naśladowcą Jezusa, a nie fanem.
Głoś Słowo Boże. Czyń dobro. Naśladuj go i idź za nim.
 "Następnie Jezus zwrócił się do swoich uczniów: Jeśli ktoś chce pójść za Mną, niech się wyrzeknie samego siebie, weźmie swój krzyż i naśladuje mnie." [ Ew. Mateusza 16. 24. ]

Przestrzegaj 10 przykazań bożych.

Poświęcaj czas dla Boga i na rozmowę z Bogiem.
Pobądź w ciszy. Ten czas poświęć na rozmowę z Bogiem, modląc się, czytając Biblię lub uwielbiając go.



Ps. Nie podoba Cię się post to nie musisz czytać i wpisywać niepotrzebnych komentarzy. ;-))