21 lipca 2016

Biblia

Co zrobić, gdy człowiek jest załamany lub zrozpaczony?
Co zrobić, gdy człowiek ma pesymistyczne myśli i ma ochotę popełnić samobójstwo?
Co zrobić, gdy człowiek ma ochotę z bezsilności rozwalić wszystko? 
Przez wiele lat znajdowałam odpowiedź. W końcu ją znalazłam. Jest nią Biblia i Bóg.
Czytając Biblię znajduję Miłosierdzie Boże.
Czytając Biblię znajduję spokój ducha. Czytając Biblię rozpacz i gniew przemija. Czytając Biblię moja bezsilność znika.

Biblia jest jak lekarstwo. 

Znajduję odpowiedź we wielu moich pytaniach. Czuję wtedy, że jestem sam na sam z Bogiem. Wie o moich zamiarach i myślach. Mogę mu się zwierzyć oraz podziękować za wszystko co posiadam, pomimo że czasami życie dało mi w kość. Odnalazłam prawidłową drogę do wiary w Boga. 

Odróżniam zło oraz dobro. Doradzam ludziom, którzy pobłądzili, aby odnaleźli odpowiednią ścieżkę. Teraz dopiero czuję, że żyję.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękny post Kamilo :-) :-)

Ania C. pisze...

Dzielna kobietka!!!