10 listopada 2015

Zwyciężyłam białaczkę, przeżyłam przeszczep serca, walczę z chłoniakiem I MUSZĘ Z TYM WYGRAĆ, A TY MOŻESZ MI W TYM POMÓC!

Witajcie!

Dzisiaj wyszłam ze szpitala, ale na krótko. Miałam dostać chemię, niestety znów spadły mi wyniki. Pojutrze stawiam się do szpitala, a w piątek mam mieć badanie szpiku. Jestem załamana...no ale cóż.
Cieszmy się, póki jestem w domku. Postanowiłam zaszaleć. Skoro jestem w domu to czemu nie?
Dzisiaj dodam 1 filmik, a jutro 2 posty. Miały być 2 filmiki. Drugi filmik jest o pomocy dla Bartka, mojego kolegi, który też zachorował na nowotwór. Dodam go z opóźnieniem, ponieważ muszę jeszcze coś załatwić zanim go opublikuje. :-)
  W filmiku chcę Wam przekazać całą moją historię i namówić Was do zarejestrowania do bazy szpiku. To nic nie boli, a na pewno komuś pomoże!
N

PS.Przepraszam, że się trochę motam, miałam małego stresika. :-D :-P




Zwyciężyłam białaczkę, przeżyłam przeszczep serca, walczę z chłoniakiem I MUSZĘ Z NIM WYGRAĆ, A TY MOŻESZ MI W TYM POMÓC!
#Bydgoszczratujeżycie





O to komora wspomagająca serce do której byłam podłączona 3 lata temu. :-)



Tutaj jest jako walizeczka :-)






6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na pewno wygrasz tą paskudną chorobę.

Alexa Mariani pisze...

Ja rozumiem doskonale co przechodzisz tylko (wybacz ale...) to wyglada jak bys chciala w czytelnikach Wzbudzać litość

Kamila Makowska pisze...

Przede wszystkim nagrywam ten filmik, żeby nakłonić ludzi do zapisywania się do bazy dawcy szpiku oraz dla tych, którzy nie znają mojej historii ją poznali. ;) Tym bardziej, że zostało tylko kilka dni do akcji, która się odbywa w Bydgoszczy. ;)

Anonimowy pisze...

Alexa Mariani o jakiej Ty litości mówisz dziewczyno zastanów sie. Czy Ty zdajesz sobie sprawę z tego co dziewczyna przeszla. Ile bólu wycierpiala. Zmarł teraz moj kuzyn Bartek w poniedziałek walczyl z chloniakiem rok. Chłopak 16 lat a przez te ostatnie dni wycierpial tyle ze ja przez swoje 28 lat nie wycierpialam. Takze zastanów sieo czym piszesz. I ja również zachacam do zapisywania sie do bazy dawców nic nie kosztuje a możemy uratować komuś życie. Kamila trzymam kciuki i wiem ze na pewno sie uda. Nie poddawaj sie WALCZ. Tyle wycierpialas i wygralas ze teraz tez dasz rade.😊 trzymam kciuki ✊✊

Anonimowy pisze...

No właśnie zupełnie nie rozumiesz co ta dziewczyna przechodzi pisząc tego typu rzeczy!!! Jaka litość.? Ona walczy dziewczyno o swoje życie! !!!

Faalka pisze...

Kamila jesteś świetna. Życzę Ci wyzdrowienia. Mój mąż jest juz zarejestrowany.