11 listopada 2015

Pomoc dla Bartka!

Witam!

W końcu mogę dodać filmik, który obiecałam wczoraj. Więc zaczynajmy...
Poznacie historię Bartka przez filmik, który dodam. Natomiast też o nim opowiem swoimi słowami.
Bartłomieja poznałam, gdy leżałam 3 lata temu w szpitalu ŚCCS. Czekałam tam na serce.
Chłopiec też jest po przeszczepie serca i ma teraz 11 lat. Byliśmy wszyscy rodzinką po przeszczepach serca. Bartek ma wzruszającą też historię. Jest adoptowany, przeżył przeszczep serca, a teraz chłoniak. Chłopiec ma podobną historię choroby jak ja. W wakacje zdiagnozowano mu chłoniaka, ale innego niż ja mam. Spowodowany przez leki immunosupresyjne, które musimy brać do końca życia.

Proszę Was o udostępnienie tego filmiku. Ta rodzina potrzebuje też waszej pomocy. Potrzebuje środków finansowych jak każdy z nas! Pomóżcie mojemu koledze! Też go spotkało nieszczęście, jak mnie...

O to strona jego na facebook. kliknij tutaj

video

Tutaj możecie wpłacać pieniążki na konto Bartka. :-)


Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą"
KRS: 000003790413775
Bartosz Wierzbicki
Darowizna na konto:
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą"
Ul. Łomiańska 5 00-685 Warszawa
Bank BPH S.A.
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem: 13775
Bartosz Wierzbicki darowizna na pomoc i ochronę zdrowia






1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super, że pomagasz innym.